دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آهنگ بی من کجا از شهاب حضرتیان


Shahab Hazratiyan Bi Man Koja

چشمات اگه بزارن اون چشمات

اگه دلت منو میخواست

که اینجوری نمیرفتی…

رد شد دلت از من دلو کند برد

من بی تو چه زود پژمرد

اما تو که نمیفهمی…

چرا تو بیرحمی چقدر تو بیرحمی…

بی من کجا میری شدم گرفتارت

عاشق که عشقشو تنها نمیزاره

تو رفتی اما باز یاد تو میمونم

هر جای این شهری برگرد دیوونه…

دانلود آهنگ بی من کجا از شهاب حضرتیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی