دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

دانلود آهنگ این یه قراره بین منو تو کسی عاشق نیست عین منو تو


Ahange In Ye Gharare Beine Mano To

کی بهتر از تو که بهترینی تو ماه زیبای روی زمینی
تو قلب من باش که تا که بفهمی چه دلبرانه به دل میشینی
حتی بدی هات بخشیدنی بود
شرم تو چشمات بوسیدنی بود
همه حواست جامونده پیشم
من به کم از تو راضی نمیشم
تو جای من باش تا باورت شه
دیوونه ی عشق تو هستی یا من
تو چشم من باش تا که ببینی
که چشمای تو چه کرده با من
بدرقه کردم تنهاییامو کسی شنیده
شاید دعامو کجا منو این روی ماه تو
کجا لبای بوسه های تو

دانلود آهنگ این یه قراره بین منو تو کسی عاشق نیست عین منو تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی