دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

دانلود آهنگ پسرم از جمشید شیبانی


Jamshid Shibani

پسرم چشم به راه توام و منتظرم
نفسم بسته به توست هرچه باشه پدرم
هرچه باشه پدرم
پسرم
پسرم
به هستی و وجود تو مفتخرم
من و تو مثل دو اقلیم جدا
در دو سوی کره سرگردانیم
من و تو مثل دو سیاره دور
گاه پیدا و گهی پنهانیم
من و تو فاصلمون خیلی زیاده پسرم
بین ما نامه رسون ابر غباره پسرم
پسرم آخه تو همخون منی
عشق من عمر من و جون منی
عشق من عمر من و جون منی
♫…–//–…♫

دانلود آهنگ پسرم از جمشید شیبانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی