دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

دانلود نوحه تو کویر تب و دل بیابون از محمود کریمی


Mahmoud Karimi 4

دریا دریا اگه می روی لبامه

نمی از اشک روضه ی اقامه

تو کویر تب و دل بیابون

اسمون چشام گرفته بارون

تا دلم خونه چشام غزل خونه

غمی نمی مونه به پای ارباب

از دم یارم همیشه بیدارم

به گوش دل دارم صدای ارباب

تادلم خونه چشام غزل خونه

غمی نمیمونه به پای ارباب

از دم یارم همیشه بیدارم

به گوش دل دارم صدای ارباب

**//–//**

آسمونی میشم با ابالفضل

تا به لب میگم یه یا ابالفضل

این دلم میره بهونه میگیره

همیشه زنجیره ضریح نوره

دل اذون میگه

سحر شده دیگه

ستاره ها سمت صبح ظهوره
**//–//**
دنیا دنیا اگه قمر بباره

قمر خیمه ها همتا نداره

دریا دریا…

با عنایات حضرت زهرا

میریم از کربلا تا فتح دنیا

قدس و شامات نه تمام این عالم

حریمه اربابه حریم عباس

من سپر کردم چشم و سر و سینم

هر جا حرم باشه این سپر اونجاس

تویی از ازل امام مهربونم تا ابد مدافع حرم میمونم

دریا دریا

دانلود نوحه تو کویر تب و دل بیابون از محمود کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی