دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آهنگ جدید امو بند میدونستم


Emo Band Ahange Midoonestam

میدونستم که دروغ بودن همه حرفات میدونستم خوب
فکر اینکه تو نباشی یه لحظه کنارم منو میترسوند

چقده زود همه حرفا و قول و قرارات از یادت رفت
من آرومم با خودم تنها تو این خونه تو خیالت تخت

میدونستم اگه هرجایی باشی تو بی من حرفی از من نیست
کنار تو چه باشم چه نباشم انگار منو یادت نیست

من هنوزم که هنوزه مثل قدیما عاشق تو هستم
نمیدونم گناهم چی بوده که تو قلبت زده شد از من

دانلود آهنگ جدید امو بند میدونستم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی