دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آهنگ بهم میخندی از سینا درخشنده


Sina Derakhshande Ahange Behem Mikhandi

قبوله این دفعه میرم خودم یجوری رد کارم
واست میدونم من یه حرف پوچ و خنده دارم
چقد واسه دل تو لعنتی بخوام خوش قیافه شم
من از خودم واسه تو کم کنم که بهت هی اضافه شم

من عاشقت شدم بهم میخندی ولی بدون تو هم یه روز دل میبندی
نمیشی اما تو دلیش نداری راه پس یا پیش
من عاشقت شدم بهم میخندی ولی بدون تو هم یه روز دل میبندی
میگی باشیم کنار هم دیگه نمیخوریم بهم
نداری راه پس یا پیش…

حالا برای کی لباسای قشنگمو بپوشم
که مثل تو بهم بگه چه بهت میاد و ساده زیرو رو شم
واسه فرموشیت باید فراموشی بگیرم دور شم
به عکسای دوتایی مون نگاه که میکنم چه سردی

چرا نمیبینم کنار من یه ذره هم بخندی
چرا واسه رفتنت پی بهونه هی میگردی
من عاشقت شدم بهم میخندی ولی بدون تو هم یه روز دل میبندی

نمیشی اما تو دلیش نداری راه پس یا پیش
من عاشقت شدم بهم میخندی ولی بدون تو هم یه روز دل میبندی
میگی باشیم کنار هم دیگه نمیخوریم بهم
نداری راه پس یا پیش…

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی