دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آهنگ سیمین بری گل پیکری آری از جمشید شیبانی


Jamshid Shibani 1

سیمین بری گل پیکری آری
از ماه و گل زیباتری آری
همچون پری افسون گری آری
دیوانه ی رویت منم چه خواهی دگر از من
سرگشته ی کویت منم نداری خبر از من
هر شب که مه در آسمان
گردد عیان دامن کشان
گویم به او راز نهان
که با من چه ها کردی
به جانم جفا کردی
هم جان و هم جانانه ای امّا
در دلبری افسانه ای امّا
امّا ز من بیگانه ای امّا
♫…–//–…♫
آزرده ام خواهی چرا ؟ تو ای نوگل زیبا
افسرده ام خواهی چرا ؟ تو ای آفت دل ها
عاشق کشی ، شوخی ، فسون کاری
شیرین لبی ، امّا دل آزاری
با ما سر جور و جفا داری
♫…–//–…♫
می سوزم از هجران تو ، نترسی ز آه من
دست من و دامان تو ، چه باشد گناه من
دارم ز تو نامهربان
Daram Ze To Namehraban
شوقی به دل شوری به جان
Shoghi Be Del Shori Be Jan
می سوزم از سوز نهان
Misozam Az oze Nahan
ز جانم چه می خواهی
Ze Janam Che Mikhahi
نگاهی به من گاهی
♩♩♫
یارب برس امشب به فریادم
بستان از آن نامهربان دادم
بیداد او برکنده بنیادم
گو ماه من ، از آسمان
دمی چهره بنماید
تا شاهد امید من
ز رخ پرده بگشاید

دانلود آهنگ سیمین بری گل پیکری آری از جمشید شیبانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی