دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

دانلود نوحه کجا می خوای بری از محمود کریمی


mahmood kariimii


نمیشه باورم که وقته رفتنه

تموم این سفر بارش رو شونه ی منه

داداش، کجا میخوای بری

چرا منو نمی بری

حسین، این دم آخری

چقدر شبیه مادری

قرارمون چی شد که بی قرار هم باشیم

داداش، هر چی که پیش اومد باید کنار هم باشیم
**//–//**
تشنه رفتن برا تو

تو خیمه موندن برا من

برنگشتن برا تو

مرثیه خوندن برا من

قمرامون برا تو

هرچی که اختر برا من

پسرامون برا تو

این همه دختر برا من

زخم های شمیشر برا تو

زخم زبون ها برا من

دانلود نوحه کجا می خوای بری از محمود کریمی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی