دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آهنگ دل دیوونه از امیر تتلو



Amir Tataloo Dele Divoone دانلود آهنگ دل دیوونه از امیر تتلو


♪♪♫♪♪ نمیدونه این راه هارو رفتم و دیگه نمیتونم بمونم با یکی مثل اینو این ادا و ترفند ♪♪♫♪♪
♪♪♫♪♪ دلم میگه برو ولی منطق میگه دیگه من بریدم ♪♪♫♪♪
♪♪♫♪♪ میگه ته خط رسیدم ♪♪♫♪♪
♪♪♫♪♪ دیگه بسه مثه تو دیدن ♪♪♫♪♪
♪♪♫♪♪ این دل دیوونه میگه برو ولی ♪♪♫♪♪
♪♪♫♪♪ نمیدونه این راه هارو رفتم و دیگه نمیتونم بمونم با یکی مثل اینو این ادا و ترفند ♪♪♫♪♪
♪♪♫♪♪ دلم میگه برو ولی منطق میگه دیگه من بریدم ♪♪♫♪♪

دانلود آهنگ دل دیوونه از امیر تتلو


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی