دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آهنگ پات وایمیسم از مسیح و پیمان بیات


Masih Peyman Bayat Called Pat Vaymisam

هرچی که همه میگفتن اونو باورش نکن گفتم نه
گفتم نه گفتم نه
اونا که هیچی نمیدونستن از رابطمون به همشون گفتم نه
گفتم نه گفتم نه
حسی که به تو داشتم هیچکس نداشت بت
قلبی که به تو دادم هیچکس ندادت
دیوونه نگاتم باز بی اراده
پات وایمیستم تا هرجا دلت بخواد
پات وایمیستم جونمو میدم برات
پات وایمیستم من ثه دیوونه ها

دانلود آهنگ پات وایمیسم از مسیح و پیمان بیات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی