دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آهنگ ای داد از محمد مرقومی


Mohammad Marghoumi Ahange Ey Dad

تورو دوست دارم
واسه حس قشنگ خنده هات
وقتی میگی دوسم داریو میلرزه صدات
دیوونتم که من دلم میره برات
نمیدونی دلم
چجوری میلرزه واست
من بجز بودن تو چیزی نمیخوام که ازت
من از دنیا یکی
تورو میخوام فقط
ریزه ریزه قلبم میره برات
آی عزیز قلبم چی تو چشات
داری که میبره دل منو ای داد ای داد
ریزه ریزه جونم بگه برات
کی میتونه تورو اینجوری بخواد

دانلود آهنگ ای داد از محمد مرقومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی