دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آهنگ عشق دو روزه از صالح رضایی



Saleh Rezaei Called Eshghe Do Roze

♪♪ حواس تو میره پی خواسته اون
من واسه تو میمیرمو تو واسه اون
♪♪ به چش من بی تو بازم اشک میشینه
نیست مثه من اون ته عشقش همینه
♪♪ دو روز بگرده با تو نرسیده از گرد راتو
میبینی تورو نمیخواد
♪♪ با یکی پر کرده جاتو
دلم میسوزه که واسه ی عشق دو روزه
♪♪ بد کردی با من ولی هنوزم که هنوزه
اسمتو میبرم من شب و روز
♪♪ اصن منو یادت مونده هنوز
هر شب دلم از تو میخونه
♪♪ شاید به گوشت برسه یه روز
هنوز دارم همون حسو به تو
♪♪ چه میشه کرد آدمه خو
روزو پی مقصرم شب خاطره بازی تا دم صبح


دانلود آهنگ عشق دو روزه از صالح رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی