دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آهنگ یار نامرد از شهرام شکوهی


Shahram Shokoohi Ahange Yare Namard

وای از این شبه سرد آخ از این همه درد خنجری به پشتم زده یار نامرد
ناقوسه و زنگ ناموسه و جنگ تا تو تمومه لعنت به نیرنگ

آره من دیوونم اینو خوب میدونم به تو بستس جونم وای
اما من مجنونم که با نامردی هات عاشقت میمونم وای

با طلوع خورشید گفتن ببخشید آرام و مغرور مث تخت جمشید
من سر دوراهی که تو سربراهی میدونم میبخشم وای چه اشتباهی

من از این داغونم فکر کنی دیوونم که باهات میمونم وای
اما من مجنونم که با نامردی هات عاشقت میمونم وای

آره من دیوونم اینو خوب میدونم به تو بستس جونم وای
اما من مجنونم که با نامردی هات عاشقت میمونم وای

وای از این شبه سرد آخ از این همه درد
وای از این شبه سرد آخ از این همه درد

وای از این شبه سرد آخ از این همه درد آتشی به قلبم زده
این یار نامرد باز خیلی خونسرد خنجری به پشتم زده

آره من دیوونم به تو بستس جونم
اما من مجنونم که با نامردی هات عاشقت میمونم وای
من از این داغونم فکر کنی دیوونم که باهات میمونم وای

اما من مجنونم که با نامردی هات عاشقت میمونم وای

دانلود آهنگ یار نامرد از شهرام شکوهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی