دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

آهنگ من دیوونه از شانیکو



Shaniko Mane Divoone دانلود آهنگ من دیوونه از شانیکو

♫ مال خود من باش
♫ دلتو بسپار به دلم
♫ قلبمو میدم جاش
♫ بدجوری میخوامت
♫ غیر من هرکی گفت دوست دارم
♫ گوش نده به حرفاش
♫ مال خود من باش
♫ زندگیمی آخه
♫ بگو میخوای سر به سر این دل
♫ بزاری تا کی
♫ نمیدونی عشقم
♫ واسه تو هر ثانیه میره
♫ این دل دیونم هی
♫ دل دیونم هی


دانلود آهنگ من دیوونه از شانیکو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی